Thursday, January 31, 2013

Fabulous Friday

Hari ni aku cuti! yeay. Tapi malam ni ade kelas tusyen. Kelas Sejarah. Kelas ni kene banyak membaca sebab kene sebarkan maklumat pada pelajar. Risau jugak student nanti bosan dengan aku. Yang paling tak tahannye, suara cikgu kene lagi berbunyi dari pelajar. Every Friday mesti malam tu sakit tekak.hehe. Apepon, aku paling suke aja Sejarah. Rilek je. nak bercerita bende lain pon boleh. Ni nak perepare la ni. Since tak keje so ok la sikit. Kalau tak tu kelam kabut dibueknye.


Tahun ni aku start ajar subject yang agak crucial la jugak. Subjek yang orang lain tak nak ambil. Bahasa Malaysia dan Sejarah. My housemate Cik K ni la yang tarik aku join tusyen ni. Malam ni nak pegi Sungai Pelek pulak. Projek baik punye.

Akan diupdate :)

No comments:

Post a Comment

Counting Days

Daisypath Wedding tickers

Together Since 30th Mei 2010

Daisypath Friendship tickers